Followers

Wednesday, November 9, 2011

permulaan .....terbaik

Ingt lgi masa mula2 nk dtg ke sabah,tiada niat dgn rela nk dtg sabah....sayang nk tinggal kn family Di kg,kawan2,ank2 istimewa yg memnggil ku dgn panggilan "bonda pinat"...tiada perasaan....sedih nyer hnya ALLAH yg tahu....bila jejak kn kaki Di airport kk rasa mcm nk berpatah balik...Terima dgn redha...Hari mula2 dpt Surat penempatan sekolah...huhuh sk gen.tisan...aku ngn hubby berpandangn sampai kmi tnya lgi Di mna Sk gantisan huhuhu rupanya kg yg hubby limpas ati2 to dlm to Ada sekolah...ari pertama melapor diri...aku Terima seadanya...suka juga environment yg berbeza sungguh dgn sekolah lama...aku cuba biasa kn diri....rupanya dah nk masuk 3 tahun aku Di sk gantisan....aku pula syg dgn skg...pling best kawan2 yg bagaikn saudara...ikatan yg sgt berbeza...ukhuwah yg sangat sangat terbaik....klau boleh tk nk lagi pindah lgi sekolah lain.....syang kawan2 Di skg...aku tahu ...Di saat aku bersedihDi saat aku ketawaDi saat aku jatuhDi saat aku berjaya Kawan2 akn sentiasa Bersama berganding bahu Bersamaku...Terima kasih menceriakn hidup ku.....

No comments: