Followers

Saturday, November 19, 2011

MISS my dad "hussain ismail"......al fatihah

hari raya september 2011

bulan 4 2011...abah dtg melawat sabah

Masa ni abah baru nak masuk jadi "soldier"

sekarang baru aku mengerti pedihnya kehilangan orang yang tersayang. Tak akan hilang di ingati peristiwa 5.10.2011 aku kehilangan abah buat selamanya.Abah telah kembali ke rahmatullah pada jam 12.05 tengahari...di kebumikan pada pukul 6.00 petang...aku tidak sempat menatap wajah arwah dan memberi kucupan terakhir buat arwah abah.Jarak yang memisahkan...saat itu aku berfikir yang tak boleh terima dek akal ingin sahaja aku terbang....huhuhu tangisan dan doa yang ku hadiahkan buat arwah.mungkin pada awal nya tidak boleh di terima dek akal kita dan tak percaya arwah kelihatan sihat sangat menunggu kepulangan kami pada hari raya itu.menyelesaikan akikah,pertunangan abng wan pun abah pergi.Saat ini masih tidak percaya.tapi aku berbangga dengan abang2 ku dan adik2 ku kita melaksanakan tanggungjawab kita sebagai anak yang telah didik oleh abah dengan sempurna..sememangnya kita menerima qadha dan qadar Allah dengan rela hati...abah sentiasa di hati kita...ABAH pergi setelah merasa segala kejayaan anak2nya..KAMI bangga ABAH adalah pejuang di hati kami.syg abah selamanya..salam ku dan cium ku pada arwah pada 6.9.2011 itulah tanda kali terakhir aku berjumpa arwah...tiada lagi yang tak sabar menunggu kepulangan kami di pintu.....huhuhu.....al fatihah untuk arwah abah....


No comments: