Followers

Monday, June 16, 2008

nurin....nurin....nurin






ermmm ni lah ragam anak aku sekrng nie...asal aku bukak pintu jer ermmm kemana lagi dia nak pergi selain umah kakayu hahahahha..nurin ni memang mudah mesra dengan orng tau tetapi ader ketika nya dia mpandai dan bijak memilih orng..kalau kat shpping complex kalau orng minta nak dukung sorrylah dia tak kan layan tau.ermmm to lah anak yang kena tinggal dgn bapa dia.skrng ni sibuk duk baca abc n 123 yang aku lekat kat dinding tau..hahahahha dia rajin tapi tunjuk je tak baca2 pun hahahhaha...ermmm at least dia usaha sendiri untuk maju setapak hahahahah..nurin nurin..ermm enda yang selalu dia pegang buku barney dia lah..aku beli buku glorier to ermm alhamdulillah buku to salah satu menarik minat dia membaca.setiap kali aku solat aku letakkan sejadah sebelahnya dan dia akan paham ibu akan sembahyang..dia tak ganggu cuma tgk sahaja..masa ni aku amat terkilan sebab suami ku selalu berkata alangkah sedihnya tak sempat melihat anak membesar di depn mata tapi dia pergi sana untuk bawa rezeki pada kami jadi...sabarlah seketika..jarak yang pisahkan kita tapi hubungan kita tetap utuh syg.

1 comment:

apeng said...

tengok gambar pun dah tau naughty hahahah hyper gegirl kan erm ayh rindu kat gegirl la erm ibu gegirl pun rindu gak hehehehehe