Followers

Thursday, June 19, 2008

ermmmm



bila pergi tgk kawan bersalin tadi.ermm masih rasa nak bersalin tapi sakitnya hnya allah sahaja yang tau.ermm aku lahirkan nurin sebab induce...ya allah sakitnya.duduk tak boleh dia langsung tau...ermm menangis sahaja..macam mana nurse dekat HAT to buat dekat aku.ucapan thanks pada nurse yang waktu pagi to siap urut perut aku sebab aku sakit.hanya allah sahaja yang dapat membalas jasa mereka.ermmm masa shift petang pula masa to nurin belum lahir masuklah ubat yang ke2.masih aku ingat pukul 4 ptg...ubat kedua di masukkan...ermmm anakku mula bergerak seminit.5minit,3 minit,6 minit sekali..adakah tanda aku akan bersalin?rupany tak masih kekal lagi di wad...aku masih ulang alik ke bilik air..muntah apa yang aku makan..sedihnya dengan perangai nurse yang masuk shift petang ermm perangai macam apa ntah..ermm dalam keadaan aku yang mengerang kesakitan akibat ubat yang di masukkan,masih tergiang2 di telinga aku"ni lambat lagi ni nak bersalin" sedihnya hanya tuhan sahaja yang tau.beginilah layanan di hospital kerajaan ngan swasta kan?masa ketika itu aku masih belum bekerja...kalau aku bekerja skrng aku juga belum mampu untuk beranak kat swasta..terkannag saat itu hati jadi takut nak mengandung lgi.......entahlh apa nak buat...orng lain ada suami di sisi..aku hnya berteman nurin.mungkin orng di tempat aku merasa sungguh gembira..tapi aku nak keadaan kami seperti dahulu....di mana hilang semuanya..ermm entahlah ....kadang2 bila kita terluka hati ni akan parah selama nyer....

1 comment:

apeng said...

anak aku ni hehehe comel kan dia