Followers

Sunday, May 18, 2008

saya shafinas

saya finas yang di lahirkan dan di besarkan di jitra kedah...ermmm tanggal 11 may 1980 lahirlah saya ke dunia ini..ermmm sudah lama kelahiran saya di nantikan sebab dalam family saya ramai lelaki/...saya masih ingat masa saya kecil saya selalu fikir kenapalah saya tak dapat kakak...sampai saya besar baru saya faham kenapa....sampai sekarng saya lah perempuan seorg dalam family tapi saya bahagia sebab saya di apit oleh 4 org abg dan empat org adik lelaki.....best kan...tapi masa kecil saya selalu kena buli ngan diorg sebab saya seorg jer permpuan.....kadng2 saya bals dendam juga kalau diorg minta apa saya jadi org tengah pada mak dan abah....ermmm dulu cita2 nak jadi askar maklumlah kan anak askar last2 tak taulah macam mana terjebak dalam education nie....hahahahahahahahahahhahahaha

1 comment:

apeng said...

erm heheheheh naughty macm nurin x hehehehe